زمانه

 

آنچــه مــا آدم هــا را از هم دور می کنــد..

زمان نیست ، زمــانه است ؛

زودتــر از کفش هایمان دوست عوض می کنیــم!
http://s2.picofile.com/file/7130602040/Emo_Shoes.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
هلمار 1390,06,14 ساعت 03:05 ق.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

تقصیر خودمونه یا زمانه؟؟؟
یا دوستا حتی؟؟
به نظر من تقصیر خودمونه

سلام
چطوری؟
تقصیر خودمونه ...
باید جوراب هامون رو هم عوض کنیم ..
دوستی شده یه بازی یه تفریح که باهاش بازی کنیم و وقتی خسته می شیم دورش بندازیم .. به همین راحتی

سلام
خوبم شما چطورین ؟
کلا کم ژیدایی هم اینجا هم فیسبوک
باشه بزرگ تری از تجربت استفاده میکنم ;)

farshid 1390,06,20 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.farshid2fun.blogfa.com

سلام
خسته نباشید... چه وبلاگ زیبایی داری
تمایل به لینک داشتی منو با نام "زنـــدگــی خـــوب و ایده آل" بلینک و بهم اطلاع بده با هر نامی که دوست داشتی بلینکمت

هم بازی 1390,06,22 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام نیلوفرجون خیلی هنوزم دوست دارم باوجود بی معرفتیات هرکاری کنی فراموشت نمیکنمت.میدونم داری میگی به درک ولی بگومگه چیه!!

سلام هم بازی
من که نمیدونم کی هستی
و دلیلی نداره بگم به درک چون نمیدونم کی هستی
زود قضاوت نکن

هم بازی 1390,08,01 ساعت 05:30 ب.ظ

خب منو یادته مگه میشه یادت نباشه !!شایدهم من زود قضاوت کردم منکه نشنیدم ازت دلیلیم نداره.به هرحال خوشحال شدم از جوابت وامیدوارم کسانی که تو زندگیت بودن و دیگه نیستن رو مثل من فراموش نکنی موفق باشی

خوب من هم بازی زیاد داشتم نمیدونم شما کی هستین و دلیل اینکه خودتو معرفی نمیکنی و از من گله میکنی نمیدونم چیه .ومن هیچ وقت هیچ کسی رو فرامش نمیکنم حتی کسایی که بهم بدی کرده باشن کارشون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

هم بازی 1390,08,10 ساعت 09:40 ب.ظ

افرین دقیقا مثل خودمی نه بدیا ونه خوبیا فراموشت نمیشه مخصوصا بدیارو نباید فراموش کرد.من از توگله نکردم فقط میخاستم مطمین شم یادت موندم که خوشحالم کردی درضمن وبلاگتم قشنگه فقط یکم دیربه دیرمطالبشو عوض میکنی.موید باشی

آذر 1390,09,20 ساعت 08:01 ب.ظ http://c113.blogsky.com

و شاید هم زودتر از
...
زودتر ازدقیقه ها
به امید لبخند امام غایبمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد