بدبختی

هیچ‌چیز تا ابد دوام ندارد؛ بدبختی‌های تو حتی. / ا. گلاسگو  

          

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
چقدر خوشحال شدم وقتی اینو خوندم ...

مرسی .. روحیه دادی
موفق باشی

الهام 1389,06,05 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.bavarha.blogfa.com

salam

الهام 1389,06,05 ساعت 07:41 ق.ظ http://bavarha.blogfa.com

salam
khoobi
khabari nist azat kojayi kampeydayi hala man nemitoonam biam net
rasti
hafte pish nargeso masoome oomadan khoonamoona kashki to ham oomade boodi

بعضی چیزا ولی تا ابد ادامه داره.
مثل عشق

الهام 1389,06,06 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.bavarha.blogfa.com/

سلام خوبی ...من بهشون گفتم اگه کسی رو سراغ دارن بش بگن آخه من واسه سمیرا زنگ زدم گفت نه این دو تا هم اینقدر ناز کردن که نگو ولی به قول خودشون یاد گرفتن حالا واسه دفعه دیگه من تو رو خبر میکنم ولی بی معرفتی از من بود شاید اگه بهت گفته بودم اومده بودی کلاسم نمی زاشتی ....

[ بدون نام ] 1389,06,06 ساعت 06:47 ب.ظ

با درود

درسته هیچ چیز در جهان مثل ظلم وستم پایدار نیست .... بدبختی ُ خوشبختی و غیره ....
عکسی هم که گذاشتی قشنگ است

پایدار باشید

عشق زیر باران(میثم) 1389,06,06 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام دوست خوبم:
..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
منتظر حضور گرمتم

از محبت شما سپاس گزارم .
جمله زیبایی خواندم واقعن که چه خوب بود ...
موفق باشید .
با احترام _ خودکار کم رنگ

نوشزاد 1389,06,16 ساعت 12:10 ق.ظ http://noooshooo.blogsky.com

کلی لذت بردم مثل همیشه

خیلی از آدما باید وبلاگ تو رو بخونن.هر کی این جمله های محشر رو که تو به این توپی برامون می ذاری نخونده نصف عمرش بر فناس...

سارا 1389,06,16 ساعت 01:56 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام
خوبی؟!!!
خیلی قشنگ بود. واقعا همین جوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد