گذشته

گذشته را در آغوش بگیر، اما در آن زندگی نکن  

          

گنجشک

کشتن گنجشکها کرکس ها را ادب نمی کند . آبراهام لینکلن   

تلاش

پاستور می گه:
مهم نیست که دنیا همیشه به تلاشهای ما پاسخ بده . 

مهم اینه که بتونیم بعد از انجام هر کاری با افتخار فریاد بزنیم:  
                                                       من همه
تلاش خودم رو کردم  

          

شجاعت

همه ی رویا‌های ما میتوانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم (والت دیسنی)   

              

ستاره

ستاره ی بخت کسی شوم نیست، این ما هستیم که آسمان را بد تعبیر می کنیم. ارنست همینگوی 

اشک خدا

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست ولی مگه خدا هم گریه می کنه چرا باید دل خدا بگیره!!!! دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم! آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند همه می گفتند باران رحمت خداست ولی حس کودکانه من می گفت خدا دلش از دست آدما گرفته. !