نداشته ها

هنگام گسست و بریدن از همه چیز ، می توانی بسیاری از نداشته ها را در آغوش کشی . اُرد بزرگ  

             

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد بهرامی 1389,02,06 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگی زیبایی دارید . اگر مایلید برای خود سایت شخصی داشته باشید با تمامی امکانات با یک دامنه آزاد ، شخصی و سرعتی بسیار مناسب و قالب دلخواهتان ، با ما تماس بگیرید. فقط با قیمت 50 هزار تومان.
گروه نرم افزاری کامیار – میلاد بهرامی 09195156530
امکانات سایت شما:
1- ساخت منو و زیر منو های دلخواه به صورت نامحدود
2- اضافه و مدیریت مطالب و محتوای سایت و همچنین موضوعات و بخشها
3- قرار دادن تبلیغات در سایت بصورت نامحدود و تعیین زمان و تعداد کلیک
4- قرار دادن نامحدود رای گیری و نظرسنجی در سایت
5- عضویت در سایت و تعیین سطح دسترسی کاربران شما
6- ساخت نامحدود فرمهای تماس ، ثبت نام و هرآنچه که شما برای ثبت کاربران نیاز دارید
7- مدیریت قالب ها و اضافه نمودن قالب جدید
8- مدیریت کاربران
9- ارتباط متنی ، صوتی و تصویری با کاربران بصورت زنده و آفلاین
10- تعیین و قرار دادن زبان و زبان های مختلف در سایت
11- قرار دادن جستجو در سایت
12- ساخت نامحدود گالری عکس های شما با افکت های زیبا و امکان اسلایدشو
و امکانات فراوان دیگر

سلام به دوست فعالم
چطوری؟ خوبی؟
خیلی زیبا بود .. این جمله .. من با جمله های ارو خیلی حال می کنم.
راستی یه سر به اینجا بزن من قبلا یه کتاب از جمله های اردبزرگ تو وبلاگم برا دانلود گذاشتم .. خواستی دانلود کن..
http://hamshahrijavan.blogsky.com/1387/11/10/post-257/

موفق باشی

esperanza 1389,02,07 ساعت 01:50 ق.ظ http://oasis.blogsky.com

راستش متوجه پیام این جمله نشدم!در آغوش کشیدن نداشته ها، چه فایده ای داره؟ چرا باید از همه چیز گسست و برید؟ و چرا در هنگام بریدن، این کار امکان پذیره؟
:)
خوش باشی.

ممکنه خودت متوجه نشی که چرا بریده شدی از همه .این بریده شدن ممکنه 1000تا دلیل داشته باشه .در آغوش کشیدن نداشته ها هم به نظر من همون زانوی غم بغل کردنه .و این کار باعث میشه بتونی خودتو خالی کنی حالا با هر روشی.....

نوشزاد 1389,02,10 ساعت 02:03 ق.ظ http://noooshooo.blogsky.com

من توی این وقتا گریه می کنم با صدای بلند !شاید اینم یه جور در آغوش کشیدن نداشته ها باشه !چون منو آروم می کنه.
(من هم خیلی بلند می خندم هم خیلی بلند گریه می کنم!)


راستی می شه لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد