بن بست

حتی در کوچه بن بست هم راه آسمان باز است؛ فقط باید پرواز را آموخت...         

    

خدا برای شنیدن صدای تو به فریاد تو احتیاج ندارد ولی تو، برای شنیدن صدای خدا به سکوت احتیاج داری      

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد  

www.hamtaraneh.com

وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه وقتی دلت خواست ازغصّه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه      

وگاه اشک بی صداست                           

 

    مهربانی و صداقت تو درست به ظرافت گلبرگ های یک گله نوشکفته است که برای یه پروانه خسته بهترین جای رسیدن به آرامشه                    

 

دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد، سنگ غرق شود نه آنکه تومتلاطم 

                                                شوی  

وارونه چه معنا دارد؟ خواهر کوچکم این را پرسید من به او خندیدم کمی آزرده و حیرت زده گفت: روی دیوار و درختان دیدم باز هم خندیدم گفت دیروز خودم دیدم مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد آنقدر خنده بَرَم داشت که طفلک ترسید ، بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم بعدها وقتی غم سقف کوتاه دلت را خم کرد بی گمان می فهمی? وارونه چه معنا دارد

 

نظرات 10 + ارسال نظر
معصومه 1386,12,01 ساعت 12:29 ب.ظ http://love60.blogfa.com

سلام
خوبی
میگم من یک دوست دارم خوب اسمش نیلوفر خیلی بده دوست بدی بد قول هیچ وقت از دوستاشم خبری نمیگیره تو میگی من با این دوست نامردچه کنم می خوام از تو کمک بخوام کمکم کن لطفا

معصومه 1386,12,01 ساعت 01:03 ب.ظ

سلم نیلوفر خیلی نوشته هات خوشگلن من خیلی دوسشون دارم اینا از کجا اوردی

چه عکسای خوبی و چه نوشته های متناسبی

میلاد 1386,12,04 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.meilad.dom.ir

شما می توانید با قرار دادن بنر سایت Power2Click در سایت یا وبلاگ خود به جمع آوری زیر مجموعه بپردازید
و با این کار شما از پورسانت 10 درصد زیر مجموعه های خود سود خواهید برد.
http://www.power2click.com/?ref=meilad


_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_################ #_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_#### ###########
____#################################
______###############################
_______################### ##########
________############### ############
__________### #####################
___________############### #######
____________############ # ######
_____________########### ######
______________######### ######
_______________####### #####
________________##### ## ###
_________________###### ##
__________________##### #
__________________#####
__________________###
__________________#


منتظر حضور سبزت هستم

زوم۷ 1386,12,04 ساعت 07:33 ب.ظ http://zooom7.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که سر زدی آپ کردی خبر کن

میلاد 1386,12,05 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.meilad.dom.ir

_____****__________**** . •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
___***____***____***__ ***. •*¨) ¸. .•*¨)*•*
__***________****_______***. •*¨) ¸. .•*¨)*•*
_***__________**_________***. •*¨) ¸. .•*¨)*•*
_***_ღ___ ______ _____ღ__*** ..•*¨)¸. .•*¨) .•*
_***_____________________**. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
__***_______ ____ღ ღ_____***. •*¨) ¸. .•*¨)*•*
___***_________________***. •*¨) ¸..•*¨)*•*
____***___________ __***. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
______***____ ______ _***. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
________***_______***. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
__________***___***. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
____________*****. •*¨) ¸. .•*¨)*•*
_____________***. •*¨) ¸ ..•*¨)*•*
๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑

سلام بازگشت دوباره

من بعد از مدتها دباره اپ کردم بیان ببینید سلام مجدد یادتون نره دوستون دارم چون همتون باعث شدید من این رو پاک نکنم

219 1386,12,07 ساعت 04:47 ب.ظ

SALAM MAN PISH NAHAD MIKONAM KE YEDONE NISHGONESH BEGIRI

آرش 1386,12,15 ساعت 02:20 ق.ظ http://aeenebahai.org

ای دوست در روضه قلب جز گل عشق مکار و از ذیل بلبل حب و شوق دست مدار. مصاحبت ابرار را غنیمت دان و از مرافقت اشرار دست و دل هر دو بردار...

نسیم 1388,01,30 ساعت 01:00 ب.ظ

وبلاگ قشنگی داری، موفق باشی. بعضی از جملاتت و خیلی از عکس ها برام تازه بودند.

پوریا 1389,05,24 ساعت 02:39 ق.ظ http://ahora2.blogfa.com

salam.etefaghi be veblaget oumadam.mazerat bi ejaze az akset estefade kardam.khasti be veblage man sar bezan.khodafezi nemikonam chon midoonam ke miyay

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد