با تو

 

هرگز نمی توانی یک مشت اب را در دستت بفشاری ولی اگر به ارامی دستت را در اب رها کنی

می بینی که با تمام وجود اب را حس می کنی...


Image By Pic.Blogfa.Com 

 

بعضی فکر می کنند که منصفانه نیست که خدا کنار گل سرخ خار گذاشته ولی بعضی دیگه

خدا رو ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته...


وقتی اشتباه بزرگی ازش سر زد و نتونستی ببخشیش...فکر نکن گناهش بزرگه...

بدون که روح واقعا کوچیکی داری.

 

Image By Pic.Blogfa.Com 

دوست دارم نه به اندازهء بارون چون یه روز بند میاد.دوست دارم نه به اندازهء برف چون یه روز اب میشه

...

دوست دارم نه به اندازهء گل چون یه روز پژمرده میشه...دوست دارم به اندازهء اسمونا چون از هر طرفش بری تمومی نداره...

آدمی فقط در یک صورت حق دارد تا به دیگری از بالا نگاه کند! و آن زمانی است که بخواهد دست اورا که بر زمین افتاده است بگیرد تا اورا بلند کند!!

 

 

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست دنیا را ببین... بچه بودیم از آسمان باران می آمد بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید!! بچه بودیم دل درد ها را به هزار ناله می گفتیم همه می فهمیدند بزرگ شده ایم درد دل را به صد زبان به کسی می گوییم ...هیچ کس نمی فهمد .

 

 

* بگذار این قاعده اساس زندگی باشد ، یکی از اساسی ترین قواعد : " هر چه نسبت به خودت باشی ، نسبت به دیگران هم همان خواهی بود اگر خودت را دوست بداری دیگران را هم دوست خواهی داشت "

 

 

 

زندگی فقط فرصتی است برای تعالی ، برای بودن ، برای شکوفا شدن . زندگی به خودی خود خالی است ، تا خلاق نباشی قادر نخواهی بود آن را با رضایت خاطر پر کنی . تو نغمه ای در دل داری که باید سراییده شود و رقصی که باید اجرا شود

 

 Image By Pic.Blogfa.Com                         

 

گوش دادن یعنی آموختن زیرا وقتی خاموش گوش فرا می دهی کل هستی سخن گفتن با تو را آغاز می کند . وقتی کاملاً ساکتی این عالیترین لحظه برای یادگیری است . زندگی رمز و رازهای خودش را وقتی آشکار می سازد که تو خاموشی

 

Image By Pic.Blogfa.Com

 

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست ولی مگه خدا هم گریه می کنه چرا باید دل خدا بگیره!!!! دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم! آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند همه می گفتند باران رحمت خداست ولی حس کودکانه من می گفت خدا دلش از دست آدما گرفته

 

 

نمی دانم چرا این گونه هست؟ وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی اما،دلت بسته به مهر دیگری است . بی اعتنا می گذری وعاشقانه به کسی می نگری... که

دلش پیش تو نیست

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته است

Image By Pic.Blogfa.Com

 

خوشبختی نامه ای نیست که یه روز یه نامه رسون آن را به دست های منتظر تو برسونه . خوشبختی ساختن یه عروسک از یه تکه خمیره به همین راحتی . فقط یادت باشه جنس اون خمیر باید از عشق باشه

 

دکتر علی شریعتی : دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

Image By Pic.Blogfa.Com 

 

 

اگه من و تو دوتا برگ باشیم، هنگام خزان من زودتر از تو میشکنم تا زمانی که می‌افتی در آغوشم بگیرمت

 

Image By Pic.Blogfa.Com

 

اگر بوی گلی را دوست نداری شاخه هایش را نشکن

 

میدانی چه می شود وقتی تمام احساساتت و عشقت را جمع کنی و همه را به یک نفر هدیه کنی ..! مایه نشاطش باشی و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت . اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرد

 

 Image By Pic.Blogfa.Com

 

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد

 

چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعیت... پس از پایان یافتن! و زمان ... پس از گذشتن!

نظرات 13 + ارسال نظر
مرضیه 1386,09,07 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.manbahar.blogfa.com

سلام خانومی من چطوری عشق من خوبی دلم برات تنگ شده
امروز میام شهرکرد می بینمت خیلی حرفا دارم برات که بزنم راستی تولدت مبارک عشق من

ناصر 1386,09,08 ساعت 12:53 ب.ظ http://shahireshab.blogsky.com

مردم تا کامنتدونی اینجا رو پیدا کنم
پیداش که کردم
نظرم یادم رفت!!!!

دوست داشتم ...خوب می نویسی ...حست کردم ....مثل وقتی که دستانت را در آب رها می کنی

شهلا تی ان تی 1386,09,09 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.bazareroz.com


با عرض سلامی دوباره خدمت شما مدیر محترم وب سایت

نیلو جون

لینک شما را در سایت اصلی بازار روز دات کام قرار دادیم

برای مشاهده ابتدا به سایت
WwW.BazareRoz.Com
رفته و در پایین صفحه اصلی قسمتی با نام لینک دوســتان ۲(پیوندها۲)
کلیک کنید
اونجا گذاشتم
و
یا از این لینک مستقیم داخل شوید

www.bazareroz.com/LINK.htm

مرسی عزیز سایت منو به دوستاتم معرفی کن روت حساب میکنم
موفق باشید

Bazar E RoZ . COm
ایدی من
SHAHLAOK
هستش ادد کن

سلام
دیدم اونورا اومدی منم اینورا اومدم
ما از این عاشقانه ها بلد نیستیم بنویسیم
فقط بگم :همیشه هیچ کس زیدان زندگی نمیشه گاهی
اوقات یه نگاه بکن ببین می خوای شوت کنی گلر حریف
به خاطر مصدومیت زمین نیافتاده ٬ اگه افتاده بود توپ رو به
بیرون یزن جوانمردانه بازی کن که به قول خودت یه ۳ ثانیه
برای تو هم تو راهه البته ۱۲۰ سال دیگه ...
تو ۴ - ۵ ماه نزدیک ۲۵۰۰ بازدید خیلی کمه

ماهی خانوم 1386,09,12 ساعت 08:11 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام نیلوفر جون
ممنونم که به من سر زدی
چه عشقولانه های نازی و عکساتم قشنگ بودن
بازم سر بزنیا
شاد باشی

دختر کرویه 1386,09,12 ساعت 09:34 ب.ظ http://keruyeh.blogsky.com/

ممنون که به من سر زدی وب نوشته هات بسیار اموزنده زیبا و با احساسه
موفق باشی بازم به دیدنم بیا
در پناه حق

هیوا 1386,09,12 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.ariyanet.blogsky.com

نمی دانم چرا این گونه است . وقتی نگاه عاشقانه کسی ...
این حرف منه . حرف من . حرف من .

زینب 1386,09,13 ساعت 11:56 ق.ظ

نیلوفر امید وارم به اندازهی این قورباقه ی بالایی مامان بشی تا منم به اندازهی خواهر این قورباقه خاله بشم آخه من دیگه کی میتونم بچه هاتو بغل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی که بهم سر زدی
وب قشنگی داری ولی بین خودمون بمونه
بعضی از عکسات خیلییییییییییییییی ترسناکن مثل اون زن چشم سیاهه

هوشمند 1386,09,14 ساعت 10:10 ق.ظ http://hooshmand-sh-t.blogsky.com

سلام : از اینکه به من سر زده بودین ممنون وبسایت خوبی دارید موفقیت شما آرزوی ماست ....... راستی مگه شما شهر کرد هستین؟؟؟؟؟

هوشمند 1386,09,14 ساعت 10:15 ق.ظ http://hooshmand-sh-t.blogsky.com

همیشه در خیال من گرمتر از شعله تویی..... آپ توپ...بیا

معصومه 1386,10,08 ساعت 06:37 ق.ظ

قورباغه ترسناکه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثل زینب بود مگه نه زینب بابا ایول خیلی دلم باست تنگ شده بود تو وب نیلوفر چی کار میکنی بابا خوشتیپ چقدر نیلو فر دوست داره که عکستا رو وبش گذاشته به این میگن دوست قدر نیلوفرا بدون بی عرضه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد