به خاطر

عیب کار اینجاست که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم ، خیال میکنم آنچه باید باشم هستم،در حالیکه آنچه هستم نباید باشم

اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهی داد.


هیچوقت از دوست داشتن انصراف نده..حتی اگه کسی بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده...عشق رو تجربه کن... حتی اگر توش شکست بخوری .......اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشت رفت علاوه بر اینکه خاطره بجا میزاره می تونه یه تجربه هم بجا بزاره

زرتشت می‌گوید: ‌وقتی دوست داری زمان نگذرد، در بهشت هستی!

 

اختیار ما ٬ تنها در حد تعبیر است٬ می توانی حسن تعبیر داشته باشی و از زندگی لذت ببری!

تنها آزادی ما گزینش تلخی یا لذت است! همین ...

هرگز هنگام گام برداشتن به سوی آرمان بزرگ ، نگاهت به آنانی که دستمزد خویش را پیشاپیش می خواهند نباشد ! تنها به توانایی های خود اندیشه کن

زندگی مانند لبخند ژوکوند است، در نظر اول به روی بیننده تبسّم می کند، امّا اگر در او دقیق شوی می گرید

http://www.royalman.mihanblog.com/

به خاطر داشته باشید که امروز همان فردایی است که دیروز درباۀ آن نگران بودید . از خود بپرسید اقلاً این چیزی که درباره اش نگرانم به وقوع خواهد پیوست یا خیر ؟

اشتباه نیز جزئی از زندگی است، پس وقت خودت را تلف نکن و خودت را به خاطر اشتباههای گذشته سرزنش نکن

چرا منو ترک کردی

اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد

زندگی مانند نقش و نگارهای قالی ایرانی است که زیبا هست ولی درک معنای آن مشکل است

برای درک عمق و صداقت شادی، فریب این لب خند همیشگی را مخور. شادی واقعی در درخشش نگاه است. شجاعانه به چشم ها بنگر تا عمق این انحنای هلال وارنشسته بر لب ها را دریابی. لب ها اغلب می توانند به نشانه شادی منحنی شوند، حتی اگر درخششی از شادی در نگاه آدم نباشد

 

با قلبم عهدی داشتم برای سکوت و ننوشتن به امید آرامشی از نوعی دیگر. این عهد امروز به سر آمد؛ گرچه گاهی سکوت آغاز اندیشیدن است. فرصتی دوباره برای درک این که چقدر نمی دانم و چقدر برداشت هایم نسبی و شخصی است.

دیگه دیرشده خیلی دیر

روزگاری است در این گوشه پژمرده هوا
. . .
هر نشاطی . . . مرده است !
. . .
دست جادویی شب . . . در به روی من و غم می‌بندد
. . .
می کنم هر چه تلاش ! . . . او به من می خندد ! . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 1386,07,08 ساعت 10:37 ب.ظ http://fru.blogfa.com

سلام عزیز
مطلبات خیلی باحاله
منتظرت هستم
بای

ناصر 1386,07,09 ساعت 11:51 ق.ظ http://shahireshab.blogsky.com

مثل همیشه بودی
زیبا
اینجا که آمدم بارانی شدم....

آری
آری
زندگی زیباست
زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست
گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
ور نه خاموشست
و
خاموشی
گناه ماست

zeynab 1386,07,15 ساعت 05:23 ب.ظ

ای بابا تو هم که علاقه به بچه های کثیف داریی

یه پسر بد 1386,07,19 ساعت 07:06 ق.ظ

ای وای پاک داری از دست میری قربونت برم تو دیگه چرا پس کو اون همه شادی .ما آدمای بد کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن .اگر دلیل این همه غم منم بدون ارزششو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد